Положення
П О Л О Ж Е Н Н Я
про проведення Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячого та молодіжного пісенного мистецтва
“ К р и ш т а л е в и й ж а й в і р “
м. Тернопіль, Україна
03-05 листопада 2017року
Засновник фестивалю-конкурсу: Тернопільська міська рада.
Організатор фестивалю-конкурсу: Тернопільська обласна громадська організація «Кришталевий жайвір».
Структура фестивалю-конкурсу
• фестиваль-конкурс проводиться один раз на рік у листопаді місяці і складається з вибіркового туру (попередній відбір по представленим фонограмам (+), та фіналу в період проведення фестивалю-конкурсу в м. Тернополі
Порядок проведення фестивалю-конкурсу :
- конкурсні прослуховування відбудуться в Українському домі «Перемога» 03-04 листопада 2017 року;
- конкурсні прослуховування проводяться по віковим категоріям;
- жеребкування учасників фестивалю-конкурсу відбувається під час реєстрації в кожній номінації та віковій категорії;
- учасники виконують по дві різнопланові пісні (одна обов’язково мовою своєї держави);
- після прослуховування учасників усіх вікових категорій журі визначає переможців у кожній віковій категорії, Володаря Літл-Прі серед учасників І-ї та ІІ-ї вікових категорій, і Володаря Гран-Прі фестивалю-конкурсу;
- журі фестивалю-конкурсу складається із професіоналів вокального мистецтва країн – учасниць фестивалю-конкурсу (викладачів вокалу, популярних виконавців пісень, композиторів, музичних продюсерів, працівників культури та ін.);
- кількісний склад журі визначається Оргкомітетом фестивалю-конкурсу;
- конкурсні виступи учасників журі оцінює за 10-ти бальною системою, основними критеріями оцінки журі є:
- музична основа, мелодійність, інтонаційність, текст, аранжування;
- рішення журі вважається остаточним і обговоренню та перегляду не підлягає;
- журі має право збільшувати кількість призових місць або не присуджувати окремих призових місць;
- нагородження всіх переможців фестивалю-конкурсу відбувається під час проведення Гала-концерту,
- кількісний та якісний склад учасників Гала-концерту визначається режисерсько-постановчою групою фестивалю-конкурсу;
- дипломанти та Лауреати II-х та III-х премій попередніх фестивалів-конкурсів мають право брати участь у подальших фестивалях-конкурсах на загальних умовах, Лауреати I-х премій фестивалю-конкурсу тільки у випадку, якщо вони перейшли у наступну вікову категорію, володарі Гран-прі беруть участь у подальших фестивалях-конкурсах, як гості, на запрошення Оргкомітету.
- вокальні здібності, наявність вокальної школи, стильність, переконливість у втіленні, музичність,
зовнішній вигляд , який допомагає сприйняттю виконавця глядачем, вдало побудована танцювальна композиція, костюм, який підкреслює творче втілення,
Умови для учасників :
- у фестивалі-конкурсі можуть брати участь виконавці віком від 7 до 25 років в номінаціях соло, малі вокальні форми та вокальні ансамблі, які живуть на Україні, а також у країнах ближнього та дальнього зарубіжжя ;
- Організаційний комітет фестивалю-конкурсу визначає чотири вікові категорії учасників для соло вокалістів :
- для участі у фестивалі-конкурсі необхідно до 20 жовтня 2017 року надіслати за електронною адресою cryst.ter17@gmail.com – реєстраційний лист, фонограму (+1 ) одної пісні, яка буде виконуватись у фестивалі-конкурсі; цифрову кольорову фотографію з чітким зображенням обличчя (формат jpg). Після попереднього прослуховування отриманих фонограм Оргкомітет фестивалю визначає учасників фестивалю-конкурсу і надсилає офіційне запрошення за електронною адресою виконавця;
- учасники, які прослуховувались попередньо членами Оргкомітету або Дирекції на інших заходах і запрошені взяти участь у конкурсі не надають фонограму (+1 );
- учасники фестивалю-конкурсу виконують пісні під акомпанемент або під фонограму (-1), на носіях – міні- диск, CD-диск ;
- для формування об’єктивної думки журі під час виступу учасників :
- проведення допоміжних голосів в унісон реальному звучанню виконавців категорично забороняється;
- дирекція Міжнародного фестивалю-конкурсу “Кришталевий жайвір” залишає за собою право:
- транслювати через засоби масової інформації виступи учасників, які відбулись в рамках фестивалю-конкурсу;
- робити запис та розповсюджувати CD, аудіо і відео матеріали концертних виступів, які пройшли в рамках фестивалю-конкурсу виключно з метою своєї реклами;
- подання офіційної заявки на участь у фестивалі-конкурсі означає повне та безумовне прийняття учасником умов конкурсу.
1 категорія – від 7 до 9 років включно ; 2 категорія – від 10 до 12 років включно ;
3 категорія – від 13 до 15 років включно ; 4 категорія – від 16 до 25 року включно ;
та дві вікові категорії для малих вокальних форм та вокальних ансамблів :
1 категорія – від 10 до15 років включно ;
2 категорія – від 16 до 25 років включно ;
Якщо до складу малих вокальних форм та вокальних ансамблів входять учасники різних вікових категорій, то вікова категорія визначається віком старших виконавців.
Умови перебування :
- Після отримання письмового запрошення від Оргкомітету про участь фестивалі-конкурсі та прибуття на конкурс, учасники повинні внести у касу, до початку конкурсних виступів особистий внесок за участь у конкурсіі за соліста-вокаліста – 450 грн. , за кожного учасника вокального дуету – 250 грн., за кожного учасника вокального тріо – 200 грн., за кожного учасника вокального квартету та ансамблю – 150 грн. Якщо соло-вокалісти виступають ще і як учасники малих вокальних форм або вокальних ансамблів, вони крім основного внеску додатково оплачують участь у малих вокальних формах або вокальних ансамблях – 70 грн. Вступні внески використовуються для організаційного та технічного забезпечення виступів учасників конкурсу.
- Організація проживання, харчування, зустрічі, від`їзду учасників та супроводжуючих покладається на Оргкомітет.
- Оплата проїзду, харчування, проживання учасників фестивалю-конкурсу та супроводжуючих – за рахунок відправляючої сторони ;
- Діти-сироти, які братимуть участь фестивалі-конкурсі, звільняються від оплати вступних внесків при наявності відповідних документів.
Нагороди фестивалю-конкурсу:
- Для переможців фестивалю-конкурсу за підсумками фіналу встановлені наступні нагороди: один диплом Володаря Літл-Прі (вікові категорії 7,8,9 ,10,11 років) та спеціальний символ-статуетка, один диплом Володаря Гран-прі та спеціальний символ-статуетка, дипломи Лауреатів першого, другого і третього ступенів у кожній номінації та у кожній віковій категорії, дипломи Лауреатів фестивалю-конкурсу, сувеніри.
Орієнтовна вартість участі:
- Особистий внесок за участь :
- соло-вокаліста – 450грн,
- за кожного учасника вокального дуету – 250грн.
- за кожного учасника вокального тріо – 200грн.
- за кожного учасника вокального квартету та ансамблю – 150грн.
- Проживання – готельні номери (одна людина/доба) – від 80 до 280 грн.
- номери в студентському гуртожитку (одна людина/доба) – 45 грн. - Харчування 3-разове на одну людинa/добу – від 50грн.
Кількість разів харчування замовляється по кожному дню окремо. - Участь соло-вокаліста додатково в малих вокальних формах або вокальному ансамблі – 70 грн.
Остаточна вартість проживання та харчування буде залежати від замовлених умов і місць, і буде вказана в персональному запрошенні.
Головний адміністратор Міжнародного фестивалю-конкурсу:
Миханчук Сергій Степанович
Тел.роб. (0352) 53-31-15,
Tел. моб. (067)926-93-63, (050) 588-49-07, (097) 720-97-84, (093) 700-45-28.
Адреса фестивалю:
Дирекція фестивалю, Палац культури «Березіль»,
вул. Миру,6, м. Тернопіль, 46018
e-mail: cryst.ter17@gmail.com, (tina_0408@mail.ru),
сайт: www.zhayvjr.com.ua
skype : sergey.mykhanchuk